Particuliere Recherchebureaus zijn verplicht om te voorzien in een klachtenregeling. Onderhavige klachtenregeling is de klachtenregeling van Recherchebureau DANILUK. Bij geschillen kunt u via het klachtenreglement en conform de beschreven procedure uw klacht deponeren. Recherchebureau DANILUK zal deze aansluitend via protocol behandelen.
Deze regeling verstaat onder:
Dit reglement is van toepassing op de behandeling van klachten over gedragingen van Recherchebureau DANILUK en haar medewerkers.
De termijn voor het indienen van een klaagschrift bedraagt zes weken, te rekenen vanaf de datum waarop de gedraging waarover geklaagd wordt heeft plaatsgevonden.
Aan de behandeling van een klaagschrift zijn geen kosten verbonden.
De eigenaar zendt binnen twee weken na ontvangst van het klaagschrift een bericht van ontvangst.
De eigenaar zendt binnen twee weken na ontvangst van de klacht een kopie van het klaagschrift aan de Dienst Justis van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
De eigenaar beslist binnen zes weken na ontvangst van het klaagschrift op de klacht.
De beslissing op de klacht wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld.
Binnen zes weken na ontvangst van de beslissing van de eigenaar kan een beroepschrift ingediend worden bij de onafhankelijke klachtencommissie.
De klachtencommissie zendt binnen twee weken na ontvangst van het beroepschrift een bericht van ontvangst.
De klachtencommissie neemt binnen zes weken na ontvangst van het beroepschrift een beslissing.
De beslissing wordt schriftelijk meegedeeld aan de klager en de beklaagde.
Een kopie van het beroepschrift en de beslissing wordt verzonden aan de Dienst Justis van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Website beheerd door Skrypt.nl.